Oralsex

Klitoris är antagligen den allra kännsligaste punkten på en kvinnas kropp och den svarar bäst när den stimuleras med läppar och tunga. Så brudar för guds skull och mest för er egen våga sära på benen och låt er man kyssa och slicka sig ner till det inte så förbjudna området längere, luta er bakåt och njut. Jag personligen är inte så förtjust i tanken på att tungan förs in och ut i slidan men det är en smaksak, jag gillar dock ett finger eller två. Får man oralsex tycker jag att det är en självklarhet att ge tillbaka.

Det finns inget värre än lata killar i sängen som tror att jag tänker sätta mig på hans kuk nu meddetsamma och börja rida av honom.

image11Jag föredrar att ligga ner. Komihåg att inte hålla tillbaka något stönande, killen uppskattar det och det är skönt att släppa loss lite.

VÅGA GE MER ORALSEX!!!!  Våga även kommentera era blyga läsare.

Kommentarer
Postat av: Alba

Det bästa med oralsex är utforskandet och att bli retad så att våtheten stegras.Det kan vara enormt skönt att känna hans eller hennes andedräkt mot ens öppna sköte...tunga andetag som får hela kroppen att att spänna sig som en pilbåge.Sära på de ytre blygläpparna så att fittan spänns ut.Börja med lätta rörelser utifrån slicka med avslappnad tunga - rör inte klitoris till en början få henne att längta... andvänd ett eller två fingrar att försiktigt föra in i henne.Andas nära nära för att sedan kyssa klitoris och låt din spetsiga tungspets leka runt. Varva med mjuk tunga, hellre mycket och lätt än att begrava hela huvudet och köra racingstuket,jag vill dra ut på det och njuta. Använd din plutmun/läppar till att reta klitoris...allt eftersom upphetsningen stiger öka intensiteten men tappa inte det retsamma, låt klitoris vila emellanåt och få tjejen att tråna efter din mun.Glöm inte bort rumpan krama, sära smek,daska. få personen att känna att du vill komma in- in under huden genom att utdela pirr i hela kroppen.

2007-05-03 @ 19:05:20
Postat av: Prinsessan av Sylt

men orka ge?

2007-06-03 @ 14:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0