kyss mig, smek mig, knulla mig

Kyss mig, smek mig, knulla mig är vad jag vill att hanska göra med mig. Jag vill att han ska slita av mig kläderna slänga mig i sängen, ta mig hårt samtidigt som han tar sina händer under mig, lyfter upp mig och kysser mig på halsen ner på brösten.  Vi tippar över så jag ligger överst, han kollar på mig som om jag vore det sexigaste och skönaste ligget han någonsin haft. Jag snackar såklart om det snygga praktikanten.

Ge mig, ge mig, ge mig honom!!!!!

Lite tråkigt att jag är osynlig för honom.

image2.

Seriöst jag måste ta tag i det här med fantasier, mina är klyschiga.

Jag, den tredje bloggaren tackar för mig den här gången.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kan bara vara Soma som skrivit det här? :P

2007-04-16 @ 21:26:38
Postat av: den som skrev

eller INTE

2007-04-17 @ 10:37:23
Postat av: Martina

Vad roligt. Jag o några tjejer i min klass har oxå precis starkat en sexblogg typ=) Den har inte rikrigt kommit igång än, men ni kan ju kolla in den om ni vill=) pasex.blogg.se

2007-04-17 @ 15:02:59
URL: http://rosadamen.blogg.se
Postat av: sergio

roligt!

2007-04-17 @ 16:38:55
URL: http://sergio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0