Aaa AAa Ahh Oskulden!

Ni får ha tålamod med mej och mitt bloggskrivande om det är lite.. oerfaret, det är ju somsagt första gången, jag får göra så gott jag kan =)

Älskar hur min Extended Essay om dumma lagar i USA passar så väl in på vårt samtalsämne här^^
Bojkotta Floridas sjukt osexiga lagar!!

6. Any form of sexual contact other than missionary position is a misdomeanor. (This is still a law. There have been several cases of people being brought up on these charges in the past 5 years alone. If the police enter a home with a warrent for some other crime and catch the 'culprits' in action, they can, and are, brought up on those charges.)

Änyvej, som tur är har vi inga sånna lagar i Sverige för isf skulle vi alla sitta på "kåten" (ååååh va dåligt, förlåt!) för längesen ^^
Nu ska jag iväg och stoppa ngt i munnen :D


Kommentarer
Postat av: sergio

hahha....hatar USA

2007-04-15 @ 00:21:48
URL: http://sergio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0